תשובות טרוויאן

נתחיל עם השאלה שלך

חפש בעזרת מענה על שאלות

כדי למצוא תשובה, בחר קטגוריה רחבה ואז קטגוריות מצומצמות, עד שהתשובה שלך תופיע למטה. במידה ואתה לא מצליח למצוא את התשובה לה אתה זקוק בעצמך, תוכל ליצור איתנו קשר בסיום.

יש לי שאלה לגבי...

עכשיו ניכנס לפרטים:

חפש בעזרת מפת האתר

האם אתה מעדיף לחפש בעזרת מפת אתר, כפי שהתרגלת לעשות באתרים החביבים עליך? אין כל בעיה, פשוט השתמש בניווט-מפת-האתר של תשובות כדי למצוא את התשובה שלך.

כוחות - אימון ושימוש בכוחות

אינדקס

ייצור סוגים שונים של כוחות

דף זה מראה איך לאמן סוגים שונים של כוחות, איפה לייצר אותם והשימושים העיקריים שלהם.

יחידות בסיסיות

נקודת המפגש נחוצה לאימון ושימוש בכוחות והיא גם נחוצה על מנת לבנות מגורי חיילים.

ברגע שיש לך מגורי חיילים בכפר שלך, תוכל לאמן את היחידות הבסיסיות.

יחידות בסיסיות
Legionnaire לגיונר כוחות רומאים
Clubswinger מניף אלה כוחות טאוטונים
Phalanx פלנקס כוחות גאלים

יחידות אחרות - איך המחקר עובד

כדי לאמן יחידות אחרות, יהיה עליך:

  • לבנות (מחקר) דרישות מקדימות בעבור היחידה.
  • לחקור את היחידה באקדמיה. מחקר הוא יקר. פרטי העלות והזמן נמצאים באקדמיה.
  • לאמן אותם במבנה המתאים (מוסבר בהמשך הדף הזה.

שים לב: המחקר חייב להתבצע בכל כפר בנפרד. ביצוע מחקר בכפר אחד לא פועל בעבור כפר אחר. אם הכפר נכבש, המחקר אובד.

חיל רגלים - מגורי החיילים

מגורי החיילים הם המקום ליצירת חיל רגלים. לאחר המחקר של יחידת חיל הרגלים באקדמיה, תוכל לאמן אותם במגורי חיילים.

יחידות חיל רגלים
Praetorian פרטוריאן כוחות רומאים
Imperian אימפריאן
Spearman לוחם חנית כוחות טאוטונים
Axeman לוחם גרזן
Scout סייר
Swordsman לוחם חרב כוחות גאלים

חיל פרשים - אורווה

על ידי בניית נפחייה תקבל את היכולת לבנות אורווה, שבה מתאמן חיל הפרשים. כל יחידות חיל הפרשים זקוקות לאורווה לפני שניתן יהיה לחקור אותן.

לאחר שיחידת חיל הפרשים נחקרה באקדמיה תוכל לאמן אותה באורווה.

יחידות חיל פרשים
Equites Legati אקוויטס לגטי כוחות רומאים
Equites Imperatoris אקוויטס אימפרטוריס
Equites Caesaris אקוויטס קיסריס
Paladin פלאדין כוחות טאוטונים
Teutonic Knight אביר טאוטוני
Pathfinder נווט כוחות גאלים
Theutates Thunder רעם טאוטטס
Druidrider דרואידרידר
Haeduan האדואן

כלי מצור - בית מלאכה

כדי לבנות כלי מצור אתה צריך בית מלאכה.

לאחר שיחידת כלי המצור נחקרה באקדמיה, תוכל לאמן אותה בבית המלאכה.

  • איל ניגוח ואיל ברזל הם הכוחות היחידים שיכולים להרוס חומות של כפרים.
  • בליסטראות אש, בליסטראות וקטפולטות הם הכוחות היחידים שיכולים להרוס מבנים. הרס הארמון או המגורים המלכותיים נחוץ כדי לכבוש כפר.
יחידות כלי מצור
Battering Ram איל ברזל כוחות רומאים
Fire Catapult בליסטרת אש
Ram איל ניגוח כוחות טאוטונים
Catapult בליסטרה
Ram איל ניגוח כוחות גאלים
Trebuchet קטפולטה

כוחות הרחבה

ישנם שני סוגים של כוחות המשמשים להרחבת הממלכה שלך:

מתיישבים:

  •  משמשים ליצירת כפר חדש בנקודה ריקה על המפה, המתחיל עם בניין מרכזי בלבד, בדיוק כמו הכפר הראשון איתו התחלת.
  • מתיישבים לא זקוקים לשום מחקר.

מנהלים (סנטור, צ'יף, צ'יפטן)

  • משמשים להורדת נאמנות בכפרים אחרים וכיבושם.
  • את המנהלים יש לחקור באקדמיה תחילה. המחקר של המנהלים יקר מאוד. קרא את המידע למטה לפני שתחקור אותם.

מתיישבים ומנהלים מאומנים בארמון או במגורים המלכותיים.

במגורים המלכותיים תוכל לאמן 3 מתיישבים או מנהל אחד תחילה בשלב 10, ואז שוב בשלב 20. הארמון מאפשר זאת בשלבים 10, 15 ו-20.

כדי לבדוק כמה הרחבות כבר בשימוש (וכמה כוחות הרחבה קיימים יש לך), תוכל להסתכל באיזור ההרחבה בארמון או במגורים המלכותיים של הכפר.

יחידות הרחבה
Senator סנטור כוחות רומאים
Settler מתיישב
Chief צ'יף כוחות טאוטונים
Settler מתיישב
Chieftain צ'יפטן כוחות גאלים
Settler מתיישב

שימוש בכוחות

לכל הכוחות יש את ערך ההתקפה וההגנה המיוחד להם. לכל אחד יש היתרונות שלו, ולכן עדיף להשתמש בהם בהתאם. ערכי ההתקפה וההגנה הבסיסיים של כל יחידה מופיעים באתר זה, ובמשחק עצמו הם מופיעים בהקלקה על הספר השחור >> הוראות תמציתיות >> כוחות, בעת בחירה ביחידה המבוקשת, או על ידי הקלקה על שם היחידה במבני הצבא.

בנוסף, לכל כפר יש ערך הגנה בסיסי. זה אומר שכפר בלי כל כוחות מגינים עדיין עשוי להרוג כוחות מתקיפים. ההגנה הבסיסית הזו מושפעת מהמגורים המלכותיים / ארמון, חומת העיר / חומת עפר / גדר ובונוס מורל.

הגנה

ערכי ההגנה של יחידה מתחלקים להגנה נגד פרשים והגנה נגד חיל רגלים. ערך ההגנה הוא ערך מספרי, שבאמצעותו מחושב במשחק כמה היחידה טובה בלהגן על הכפר מפני התקפות אויב. בעת התקפה, מערכת המשחק מחברת יחד את כל ערכי ההגנה של כל היחידות המגנות על הכפר כדי לקבל את כח ההגנה של הצבא, ואת כל ערכי ההתקפה של כל היחידות המתקיפות את הכפר כדי לקבל את כח ההתקפה. הצבא שהכח שלו גדול יותר- המגן או המתקיף- הוא זה שינצח בקרב.

חלק מהכוחות (לגיונר, פרטוריאן - כוחות רומאים; נושא חנית, פלאדין - כוחות טאוטונים; פלנקס ודרואירידר - כוחות גאלים) נחשבים לכוחות הגנתיים. הם הטובים ביותר בהגנה, כל אחד בשבט שלו. חלקם טובים יותר בהגנה נגד חיל רגלים, אחרים טובים יותר בהגנה נגד חיל פרשים. שילוב של שני הסוגים הוא לרוב הימור בטוח, מונע חולשה כנגד סוג אחד של כוחות.

בזמן תקיפה, כל הכוחות שממוקמים בכפר יעזרו להגן כנגד ההתקפה. אתה יכול לעזור לכפר אחר (שלך, או של בן ברית) בהגנה ע"י שליחה של כוחות כתגבורת לכפר הרצוי. וודא שהכוחות מגיעים לפני שההתקפה פוגעת. איסוף כוחות הגנה כנגד תקיפה גדולה משמש כדרך טובה לחסום את ההתקפה, עם נפגעים מינימלים לכוחות ההגנה.

שריון של יחידה משודרג בנפחייה של כפר המוצא שלה ומגביר את היכולות ההגנתיות שלה.

התקפה

ערך ההתקפה הוא ערך מספרי, שבאמצעותו מחושב במשחק כמה היחידה טובה בלהתקיף כפרים אחרים. בעת התקפה, מערכת המשחק מחברת יחד את כל ערכי ההגנה של כל היחידות המגנות על הכפר כדי לקבל את כח ההגנה של הצבא, ואת כל ערכי ההתקפה של כל היחידות המתקיפות את הכפר כדי לקבל את כח ההתקפה. הצבא שהכח שלו גדול יותר- המגן או המתקיף- הוא זה שינצח בקרב.

חלק מהכוחות (לגיונר, אימפריאן, אקוויטס אימפרטוריס, אקוויטס קיסריס - כוחות רומאים; מניף אלה, לוחם גרזן, אביר טאוטוני - כוחות טאוטונים; לוחם חרב, רעם טאוטטס והאדואן - כוחות גאלים) נחשבים לכוחות התקפיים. הם נוטים לגרום ליותר נזק בצד המתקיף מאשר בצד ההגנתי של הקרב.

נשקה של היחידה משודרג בנפחייה של כפר המוצא שלה ומגביר את היכולות ההתקפיות שלה.

ישנם מספר סוגי התקפות.

בזיזות

בזיזות משמשות לרוב כאשר המטרה היא לגנוב משאבים. הכוחות ההתקפיים מבצעים תקיפה מהירה, ועוזבים מהר עם כל שהם יכולים לשאת.

בזיזות יכולות לשמש גם אם המטרה היא להסב נזק מסוים למגן, מבלי לאבד יותר מידיי, כמו בתקיפה שמתקיימת לפני ששאר הכוחות מספיקים לחמוק.

הכוחות הכי טובים בבזיזה:

מניפי אלה ראים לרוב כבוזזים טובים בגלל עלות האימון הנמוכה שלהם, דבר המאפשר להחזיר את ההשקעה במהירות, ויחד עם כוח ההתקפה שלהם, הם גם טובים בדילול כוחות הגנה בין הבזיזות.

למרות שהפלאדין אינו יחידה התקפית, יכולת הבזיזה שלו מאותגרת רק ע"י מהירותו של הרעם טאוטטס וכמו כל יחידת פרשים, הם יכולים לשמש בשלב מוקדם של המשחק להשמיד מניפי אלה מסכנים, שלא באמת יודעים כיצד להגן באופן ראוי כנגד חיל פרשים.

התקפות רגילות

התקפה רגילה (שלא בזיזה) יכולה גם לשמש בשביל גניבת משאבים, אבל אם יש כוחות הגנתיים, יותר אבידות צפויות לשני הצדדים.

בהתקפות רגילות

  • הכוחות נלחמים עד שצד אחד של כוחות מושמד
  • ניתן לשחרר כוחות לכודים של חברי ברית (כאשר לפחות חייל אחד שורד בהתקפה)
  • ניתן להרוס חומות ו/או מבנים (עם אילים ו/או בליסטראות)
  • ניתן להוריד את נאמנות הכפר ולכבוש אותו (עם מנהל)

חומות יכולות לתת בונוס הגנה טוב. שימוש באילים בזמן תקיפה יכול לפגוע בחומה, ולהוריד את ההגנה בזמן התקיפה, כשהתוצאה היא פחות נפגעים בצד המתקיף. זה אפילו יכול להחליף בין תבוסה משפילה לניצחון יפיפה. ככל שמספר האילים יגדל, כך החומה תיהרס במהירות רבה יותר ותסייע פחות בהגנה.

כיצד מנהלים עובדים בכיבוש מוסבר לפרטים בדף "כיבוש כפרים".

גישוש

מרגלים (רומאים: אקוויטס לגטי, טאוטונים: סייר, גאלים: נווט) יכולים לשמש כדי לרגל אצל אויבים ולהגן כנגד מרגלים אחרים.

מרגלים יכולים להישלח כדי לסייר בכפר אויב ולנסות להשיג אחד מסוגי המידע הבאים:

  • יחידות הגנה ומשאבים
  • יחידות הגנה ומבנים הגנתיים (שלב החומה ושלב הארמון/מגורים מלכותיים)

אם לכפר המגן יש מרגלים, חלק מהמרגלים שנשלחו למשימה ימותו, והמגן יעודכן. אם לפחות אחד מהמרגלים המתקיפים ישרוד, המתקיף יקבל את המידע המבוקש.

בכדי לזהות ריגול על כפריך, רצוי שיהיה לפחות כמה מרגלים (5-30) בכל אחד מהם. מומלץ גם שיהיה הרבה יותר מהם במספר כפרים (קרופר 15, בירה, כפרים התקפיים...) בהם אתה באמת לא רוצה שמישהו פשוט ירגל ויקבל את המידע.


Translation missing: Hasyourquestionbeenanswered

כן   נייטרלי   לא

Translation missing: Wastheanswereasyunderstandable

כן   נייטרלי   לא

Translation missing: Wasthetranslationrightandunderstandable

כן   נייטרלי   לא